July 16, 2011

Ze chocolates and laughing gas.

Ze chocolates.
Papa, mama and adik aku balik malam smalam dari Langkawi. Then papa ckp dgn aku pasal aku ponteng sekolah. K errrr -.- so yeah, sebelum minda ku terlupa untuk menerangkan sesuatu, baik aku bg tau skrg. So mcm ni, sbenarnya smalam ade anjing dpan rumah aku. Die menyalak. Terkejut tak? (K sejak bile je anjing depan rumah aku ni tak wujud dan die meow meow pulak?). Sbenarnya aku nak ckp, kau org tau tak ape yg special tntg Langkawi? One word I can tell ; CHOCOLATE. Tadaaaaaaaa meleleh tak air liur? Baik ckp ye, kite merajuk kang :( HAHAHA. So mama bawak balik Toblerone, Hershey's, Forerro Rocher, Daim, Crispy, Kisses, Milky Way, Kinder Bueno, Vouchelle, Kit Kat and Barnsberry. Be jelous everybody, mama spend bout RM300++ tp apabila sethtan mula berbisik menghembuskan nafas hina mereka tu, aku terus rasa mcm semua ni coklat ni tak cukup. Dan, bukan nak kata, tp kerana kekurangan cerdiknya aku ni, aku lupe nak pesan Milky Bar dgn mama. Huwaaaaaaaaaa sedihnya. Favourite kot. Nasib baik ade Hershey's. Mehehe dengan ini, aku mengumumkan tidak lama lagi aku akan bertukar menjadi raksaksa yang rakus memakan coklat-coklat itu semua dan serta merta boleh menjelaskan kenapa berat badan aku nnt bertambah.

-----------------------------------------------------------

Ze laughing gas.
Jadi, setelah mama papa balik ke rumah, dengan itu tiada peluang untuk aku tidak ke sekolah. Pagi-pagi lagi aku dikejutkan untuk ke sekolah. Ade seminar menjawab Maths and Bm. Pada pagi Sabtu yg sangat indah jikalau aku dapat sambung tidur, aku pergi ke sekolah dgn lemah longlai nya. Tp bile dh jumpe kawan-kawan segar lah. Then semasa sesi Maths, pelajar-pelajar 3G iaitu kelas yang terakhir dan bermaksud kelas aku sebagai seorang pelajar PMR diwajibkan untuk duduk di barisan hadapan sekali. Terima kasih cikgu Rabaee. =3= so whatever lah, takkan 1+1=2 pun aku nak cerita kan. Time rehat, dah siap makan nasi goreng pattaya... eh cop, mulut kau bocor ke haa reader(s)? Air liur dr td meleleh? Ke tak makan lg? HAHAHA oh Bella bawak laughing gas. Aku semangat try hisap. Dangggg y it doesn't work for me? Even once. FML! Aku rase aku org paling bnyk hisap laughing gas harini. And thanks for dissapointing me, dear laughing gas. Aku tgk Shu gelok pahceroh tak ingat dunia. Aliana pun tak berjaya nampaknya. So time balik, tanpa berputus asa, aku dgn smangat yg still waja tp dah remuk sikit cube skali lg laughing gas. And tadaaaaaaa... not working. Aku tgk Shuhada gelok sampai tercabut pokok, Balqish sampai nak nangis and Bella lambai dkat aku mcm ape je. Aku dgn Aliana dkat tepi selok gelok sbb kiteorg tak jadi ape-ape. Maybe laughing gas takkan berjaya dkat org yg mmg kuat gelak. Tp Shu pun kuat gelak. Kbai 

No comments:

Post a Comment