July 15, 2011

A day without school is like a day with Matt Lanter.

Pada pagi yg indah ini, aku dikejutkan dgn suara sumbang mambang yg suruh aku bangun. Dan mule berkata-kata "eh by, dah pukul 7 ni!". Dgn pantas mata ku dibuka luas, lebih luas drpd biasa gamaknya. Dengan suara yg pura-pura terkejut sedangkan terlampau gumbira, aku menjawab "takpayah lah pergi skolah". Lgpun kepala ku juga terasa sedikit pening. Berdenyut-denyut gitu. Jadi aku sambung semula mimpi-mimpi indah aku. Tetapi menjadi sebaliknya apabila aku mendapat mimpi ngeri di pagi hari. Oh shit. Aku terjaga smula pukul 10 lebih. Tibe-tibe rasa rindu untuk ke sekolah menyapa diriku. Hanya sebentar sahaja selepas aku berparti sendirian mendengar lagu Last Friday Night by Katy Perry. Sangat lah tah pape pagi-pagi buat kerja bosan. Dan selepas menjadi SO-CALL-FOREVER-ALONE-GIRL, aku menyegarkan diri dengan mandi di dalam bilik air (act tak perlu pun sebut mandi dkat mane, tp saje je). Selepas mandi, santapan nasi lemak yg dibeli oleh Kak Nana (cousin tersayang) menyemarakkan lagi wild party dalam perut aku. Selepas melahap santapan tersebut, aku terus melakukan perkara yg tidak berfaedah seperti duduk di atas sofa tanpa melakukan apa-apa. What a waste. So yeah, aku tak datang sekolah takkan nak buat cara org dah habis sekolah pulak ork? HOMEWORK TIME then.




Oh yeah, can I bring you guys to the worst nightmare ever that you guys can't even imagine it?


Oh yeah, don't put the blame on me. I told ya. HAHAHA bawah skali tu paling taktahan. Kbai

No comments:

Post a Comment