June 7, 2012

2012

Well hello everybody. Assalamualaikum. Terkejut tak terkejut tak terkejut tak? Suddenly i miss my blog. So here i am. Uhuuu sapa rindu aku sila bernafas! Pat pat! Amboi ramainya rindu aku. Terharu ni. Tenkiu lerr :`) hehe. Apa yg menyebabkan aku tetiba terjentik terjentat hati nak post something? Aku pun taktau lah. Mcm tetiba je kan. Eh kisah pula kau, blog aku suka aku lah nak buat apa. Haha.  So, this is my first post for 2012. What Intan? Bulan June baru first post?! Baik takyah ada blog. Yeap yeap yeap. Kau ingat aku hado sgt maso nak berblogging eh? Aku sibuk study. Ewah, zzzzzz. Nampak tak disitu? Ahaha okay. Takdelah, masa aku banyak habis untuk family, teman teman dan ehem ehem, batuk jap. Hahaha okay. 2012 aku dimulakan dgn bahagianya. 2012 adalah tahun yg cukup menggembirakan berbanding tahun lepas, i can feel that. Tahun ni aku cuba ubah diri drpd yg baik menjadi lebih baik. Wahh! Drpd yg baik tu!! Very funny Intan! Very funny......... k. So hell yeah, haritu baru je habis mid-year exam. I DIDN`T CHEAT BRUH!!!! Bangga siaaaa. Hahahaha but sadly................. i got 49% Physics. Okbai byeeee! *membawa hati duka lara ke tepi tasik lalu terjun membunuh diri malangnya tasik terlalu cetek aku cuma kebasahan*. Hello im back. LOL whut lah Intan. Okay ni perangai aku yg mungkin korang nampak tak berubah dr dulu sampai skrg ; kuat mengarut. Sebelum aku mengarut lebih, baik aku stop tulis. Adios, update 359 years later haha k tak tipu. Byee~

No comments:

Post a Comment