December 31, 2011

2012 should be something

Assalamualaikum. Hehe lama rasanya tak singgah ke sini. So, first of all, alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi, pada 22 December 2011, result PMR dah keluar dan aku dpt 7A 1B. Kalau aku study dr awal tahun mungkin boleh 8A. Ape-ape pun, result ni untuk mama dan papa di rumah walaupun tak semegah mana *lap air mata dan hingus*. Taknak cerita ape hadiah dpt. Tp selonggok ucapan tahniah dr hamba-hamba Allah pun sudah cukup menggembirakan *k taknak tipu sebenarnya, woi sape je yg taknak hadiah kan?!*. Terima kasih semua.


SEJARAH - B @_@

-------------------------------------------------

Pada 28 December 2011, aku keluar dgn Shuhada, Afini and Thie. I had so much fun even kiteorg keluar kejap je. So haritu aku keluar lewat. Lewat means sgt lewat. Pukul 3 baru sampai ecm. Kemudian aku dijemput oleh gundik-gundik aku iaitu Shu and Afini LOL jkjk diaorg tu mcm maid lah. Aku princess. Oh yeah :D so jalan-jalan kejap, jumpe Dian and Qilah, tibe-tibe Thie call suruh jemput dia. Cis! Rampas takhta princess aku. LOL then pergi makan KFC atas permintaan aku........ asyik2 permintaan aku je :/ well, sambil ngap. Ape lg, gossip lah kerja kitaorg. Muahahaha. Then, jalan2 jap, pergi karoke. Huuuu Afini dgn Thie taknak kalah dgn aku and Shu weh. Tau lah suara aku sedap, nak lawan pula :p k whatevah. Then jalan2 lg. Afini balik :( then jalan2 lg. K ada time kiteorg nak keluar dr Parkson kan, kitaorg follow blkg apek tua ni tau. Sekali ada bunyi prappppppp! Aku mmg takleh bla weh, aku gelak selok dekat situ juga mcm sawan nak pengsan dah. Hahaha semua org pandang aku gelak pun aku dah tak cara sbb aku rasa mcm lawak gile. Apek tu boleh jalan dgn cool and innocentnya. Aku sampai mengalir dah air mata gelak. K then Thie balik ;( Borak2 dgn Shu, tak sempat gossip lebih.... mmg takde satu cerita  pun yg habis share, Shu dah kene balik. Merana hidup aku. Nasib baik jumpe Ayiem, dia lah jd peneman aku pergi dekat kak Nana, kakak and adik aku. Say goodbye to Ayiem, aku pun selamat berada dgn kakakakak aku. Kemudian blablabla, pukul 10 aku balik rumah. Btw, lupe. Aku ada beli diary baru :D

k aku tahu pinky sgt diary tu. whatevah.

Countdown tahun baru atas katil adalah yg terbaik kan? Haha okbai.

No comments:

Post a Comment