July 2, 2011

Pheewit!

Heyhey people. Title tak sabit. Assalamualaikum pembuka bicara. Ewah. Okay, harini aku bgn pukul 5.50 pagi gara-gara 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia. Amboi awal betul. Takpelah, dikerah kan nak buat guane. Anyway, pagi sebelum larian tu ade buat senamrobik tanpa muzik. Awukkkkkkkkkkk (bunyi serigala), cikgu kesayangan Shu yg conduct lah. Amboih. HAHAHA 


Abaikan muke aku.

Lepas je senamrobik tanpa muzik tu, kiteorg dilepaskan berlari ikut group. Group A form 5-6, group B form 3-4 and group C form 1-2. Which mean aku group B perempuan. Mule-mule aku dgn Aliana alaala lah nak follow Hanis dgn Shu lari. Ah sia* minah due org tu lari bapak laju. Ending aku dgn Aliana jalan sambil borak. HAHAHA lepas tu dah nak sampai sekolah, dekat hujung padang luar pagar (k ayat mcm ape je), Meero dtg blkg kiteorg jerit. Mcm ape je, then Imran lari lintas kiteorg sambil kepale rotate 180 darjah ke blkg. HAHAHA dah lah muke mcm nak makan kasut size 5. Sampai sekolah, yg lainlain dah tunggu kiteorg depan pagar mcm tunggu pengetua baru pulak (aku dgn Aliana adelah org yg hampir last untuk group B perempuan, harap maklum). Then lepak tgk cikgu lawan murid main netball and bola. B O S A N. Time tgk org main bola, aku, Aliana dgn Shu buat perkara biase kiteorg lah. GOSSIP hell yeah! Then oleh sebab gendut dan buncit lapar, pergi kantin makan (okay ape jd dgn aku harini, semua benda nak cerita. k lantak lah). Em penyampaian hadiah semua, then kiss hug dgn Shu and Aliana (euw) then balik. Balik terus online. Perkara yg same all the time. Heh :/ lepas tu plan nak mandi, makan terus pergi ke bulan (tidur). Tp lepas siap mandi and makan, mama ajak buat kek. Okay buat lah. Tibetibe rajin pulak nak buat cupcake nya, haa aku pun buat lah. Kek tak tgk lg hasil mcm mane dah menggatal nak buat cupcake. Tenggggg (bunyi oven menandakan kek dah siap), aku bukak oven. Amboi kek aku, bukan nye menaik, makin ke dalam. Haaaaaaa lastlast kek tu keras, dan mama buang. K T_T tp ze cupcakes berhasil woaaaaaaaaaaaaaa. HAHAHA cumenya.... aising jelah yg buruk. So petang td aku tak tidur sampai skrg. Skrg dah nak masuk hari baru. Tinggal beberapa minit je lg. So, that's it for now. Thanks for drop by guys. Kbai Assalamualaikum :>

No comments:

Post a Comment